czwartek, 21 marca 2013

Bukszpan w kokosie - wielkanoc cz. I

Cześć
Zabrałam się za dekorację wielkanocne. Jakiś czas temu kupiłam kokosa , co do mleka kokosowego mam pewne obiekcję, no ale daje radę. Kokos sam w sobie jest piękną dekoracją, z której można zrobić kilka fajnych ozdób. Na tą wpadłam dzisiaj. Mianowicie kupiłam bazie i bukszpan. Bazie znalazły swoje miejsce ( ale to w innym poście) a bukszpan ...no właśnie. W kokosie jest zawsze miejsce pęknięte , gdzie wkładamy nóż i rozpoławiamy go ( akurat do tego przyda się męska ręka). Obtoczyłam bukszpan mokrą watą (aby dłużej się zachował) i wsadziłam do środka. Efekt ??? nie spodziewałam się , że aż tak świetny.


Tania dekoracja , bo za kokosa w TESCO dałam 1,99zł za sztukę , a za bukszpan na targu 1,00zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz