sobota, 23 marca 2013

Jajeczkowe drzewko wielkanocne

Cześć
Jak pisałam wczoraj , w dzisiejszym: poście będzie jajeczkowe drzewko wielkanocne.

Potrzebne będą:
- gałązki ozdobne ( nie znam dokładnie ich nazwy) 
- jajeczka cukrowe 
- nitka
- klej typu kropelka
- sianko ozdobne 
- butelka przeźroczysta ( moja jest po wódce lubelskiej  0,2 )
- kawałek sznurka lub wstążki

1. Myślałam, że jajeczka przykleję do gałązek , ale nie trzymało się to w ogóle!   Więc musiałam nitkę przyklejać klejem do jajeczka i następnie wieszać na gałązkach , zajmuje to dużo czasu , więc jest to dla ludzi z mocnymi nerwami!! 
2. Skubiemy sianko i w dłoniach rolujemy i obkręcamy nim nasze gałązki.
3.Szyjkę butelki obwiązujemy sznurkiem lub wstążką. Ja do środka butelki wsypałam surowego ryżu dla ozdoby i parę listków bukszpanu.
4. Gałązki wsadzamy do ozdobionej butelki i tak powstaje drzewko jajeczkowe:)

Oto moje:




1 komentarz: