środa, 20 marca 2013

Pojemnik na spinki z wstążki

Witam
Zmieniam czcionkę , bo na tamtej mi samej było trudno czasem się doczytać.
Dziś na tapetę idzie pojemniczek na spinki. Mam tendencję do gubienia wsuwek. Są wszędzie po całym domu. Miałam pusty wiklinowy pojemniczek który idealnie się nadawał na nie, kocham wszystko co wiklinowe, ale troszkę go udekorowałam i jest piękny pojemnik na moje wsuwki i spinki mojej córki.

Potrzebne będą:
-mały pojemnik ( nie koniecznie wiklinowy , ale dobrze żeby był jednokolorowy)
-ozdobna wstążka (bądź długi sznurek)
-klej kropelka 

Początek wstążki przyklejamy do pojemnika klejem kropelką. Ja zaczynałam od dołu. Rolujemy wstążkę i oplatamy dookoła pojemnik. W przypadku sznurka nie rolujemy , tylko po prostu oplatamy. Na końcu wiążemy kokardkę i przyklejamy aby się trzymało. :) Proste , szybkie...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz