wtorek, 5 marca 2013

Katana - przeróbka i Kwiatki z koronki

Witam
Troszkę mnie nie było , ale obowiązki i WIOSNA zabierały mi czas.
Dziś dodaję moją ostatnią przeróbkę. Katana z długim rękawem zamieniła się w kamizelkę z sercem na plecach oraz broszką - kwiatkiem z koronki.

1. Serce.
Potrzebne będą:
- materiał ( ja użyłam starej koszulki z koronki )
-cekiny
-igła , nitka
-nożyczki

Wycinamy serduszko z tyłu pleców , podkładamy materiał ( koronkę) i wszywamy w miejsce wyciętego serca. Obszywamy cekinami w koło serduszka.
cekiny w rzeczywistości są czerwone. 

2. Kwiatek 
Potrzebne będą:
- kawałki materiałów
- nożyczki 
- igła , nitka
- koraliki


Z różnych materiałów wycinamy kółka ( nie koniecznie super równe ) od małego kółka po coraz większe. Zaczynamy od najmniejszego zszywamy tak aby powstały falbanki ( płatki) , następnie podkładamy pod zszyte kółko większe i zszywamy tak samo , aż uzyskamy kwiatka. Następnie wszywamy w środek koralika. 
taki kwiatek może służyć jako broszka.

Przy okazji zrobiłam więcej kwiatków w koronkowych materiałów.

Chciałabym dodać nowy cykl do mojego Bloga. Mianowicie RECENZJE KOSMETYKÓW . Więcej w następnym poście:) Pozdrawiam 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz