czwartek, 28 lutego 2013

Zumba

Witam
A tyle się rozpisałam a tu dupa za przeproszeniem..wykasowało mi posta !!
Więc opowiem w skrócie
Wiosna się zbliża baaaardzo małymi krokami :/ ale to już coś. Pościągamy wełniane czapki , puchowe kurtki itp. i odkryjemy to co uchodowałyśmy tej zimy:) Ja należę do osób ( jak chyba większość) , które nie przyjaźnią się ze swoją przemianą materii. Moje każde postanowienie kończy się tak samo...nijak. Ale nie tym razem ,oooo nie. Do przodu - pakuję się w wygodne ciuchy i zabieram się za ZUMBĘ.
Udostępniam Link z filmikiem , a raczej 50 minutowym treningiem ZUMBY. Ponoć czyni cuda. Zobaczymy. Będę Was informować jakie u mnie ( a raczej w moim ciele) zachodzą zmiany.

http://www.youtube.com/watch?v=uDgbBdS9W54

Ps. Zapomnijcie o dresie podczas ćwiczeń!!! Spocicie się już w połowie POWAŻNIE, i nawet nago będzie Wam Upalnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz