poniedziałek, 18 lutego 2013

Stary sweter PRZERÓBKA

Witam
Tak dzisiaj dodaję moją drugą przeróbkę..mianowicie ze starego swetra zrobiłam czapkę zimową oraz torebkę w stylu "listonoszki".
Miała być koszulka ,ale plany nie poszły najlepiej i jest ona jeszcze robiona.

Potrzebne będą:
-sweter z klasycznym golfem
- igła , nitka (w zbliżonym kolorze do swetra)
- pasek od starej torebki , bądź jak w moim przypadku korale choinkowe.

TOREBKA:
1. tniemy dwa takie same prostokąty zszywamy "od lewej strony" boki oraz dół .
2. Wywijamy na "prawą stronę" i w przypadku koralów to przeplatamy naokoło i wiążemy po bokach ( ja dodatkowo zszyłam gdyż ciężko związać korale) i tworzymy "pasek".
W przypadku paska to przypinamy do swetra z jednej i drugiej strony i GOTOWE



CZAPKA:
Ja zrobiłam z golfa swetra. Szybciej i prościej.
1. Odcinamy golf
2. Wkładamy na głowę i sprawdzamy czy trzeba zwęzić od dołu czy nie. Ja musiałam 2cm zwężać.
3. Odwracamy na "lewą stronę" i zszywamy na prosto górę. ( jeżeli ktoś chce okrągłą to zszywamy na pół okrągło górę) Jako górę zszywamy tą stronę golfa która się strzępi.
3. Jeżeli zwężamy to na środku (tak gdzie będzie tył czapki) zawijamy zbędny materiał i zszywamy.
4. Wywijamy na "prawą stronę" Ja jeszcze zszywałam na prosto i robiłam takie okrągłe uszka na rogach góry. Wiązałam roki nitką i wyszły takie małe kulki. GOTOWE

Zostało mi jeszcze trochę tego swetra i miałam zamiar zrobić rękawiczki z jednym palcem, hmmm jedna zrobiona , rewelacja to nie wyszła szczerze. 
 Jeżeli chodzi o przeróbki to następna będzie to Farbowanie ubrania. Już się suszy i jestem MEGA  zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz