niedziela, 10 lutego 2013

Kwiatowe lizaki

Witam
Dziś przedstawia  Wam kwiatowe lizaki z masy solnej:) Dokładniej są to dekoracje do kwiatków, ale również jako ozdoba domowa. Powiew wiosny:)
Potrzebne będą:
- masa solna
- szklanka ( bądź inna rzecz do odciśnięcia koła )
- długie patyczki drewniane ( długie wykałaczki ja to nazywam)
- bibuła ( do zrobienia kokardki na patykach)
- klej np. kropelka
- farby ( ozdobienie dowolne)

Moje dwie propozycje:
1. Owocowe. W moim przypadku malina i połówka jabłka.

2. Na wzór plasterka cytryny i pomarańczy , już jako ozdoba do postawienia np. na parapecie..? Użyłam  świecznika z podgrzewaczem w środku do którego wbiłam "lizaki".


Następny post będzie to poduszka dla dziecka. Czyli jak zrobić z już nie potrzebnej maty edukacyjnej poduszkę. 

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. wyglądają jak moje ulubione lizaki :)
    ps. wyłącz weryfikacje słowną, zniechęcająca jest ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, nawet nie wiedziałam , że mam to włączone:)

      Usuń