niedziela, 24 lutego 2013

Soda i mleko:) Na twarz

Witam Was
Na moim blogu pojawia się już wszystko:) , ale to chyba dobrze...bo mówię (a raczej piszę ) Wam o wszystkim co mnie otacza , co wyczytuje, czego się dowiaduje , co stworzę i wymyślę, co wyczytam.
No i przyszedł czas na URODĘ.
O Twarz trzeba dbać , w każdej porze dnia , roku ...
Wyczytałam i spróbowałam...
1. Peeling
- soda oczyszczona
- ciepłą woda
Łyżeczka sody + około łyżeczki ciepłej wody ( dodajemy wodę powoli, alby zrobiła się taka pasta)
Masujemy twarz delikatnie przez ok 1.min. i 1 min. zostawiamy na twarzy. Następnie spłukujemy ciepłą wodą.
Jeżeli ktoś posiada ranki na twarzy może odczuwać lekkie szczypanie.
2. Następnie bierzemy wacik i moczymy w mleku . Przecieramy twarz i zostawiamy aż wyschnie czyli ok. 3-4 min. Zmywamy ciepłą wodą i nakładamy krem który używamy ( ja wklepuje zawsze zwykłą nivea)

Skura pięknie gładka , odżywiona. Mleko działa dobrze na zaskórniki.
Dla mnie super. ALE PAMIĘTAJCIE !!!!!KAŻDA CERA JEST INNA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz