sobota, 23 lutego 2013

opaska i koszulka z koronką

W wolnych chwilach lubię przeglądać blogi innych osób, można się zainspirować naprawdę super rzeczami...podglądnąć , przekształcić i zrobić coś swojego. Wpadłam na bloga. www.czeszesie.pl i zobaczyłam fajną opaskę na uszy zrobioną ze swetra. Ja swetra zbędnego już nie posiadam (Na razie) , ale koszulki i bluzki tak. No i z bluzki z koronką zrobiłam opaskę:
Oto ona:
Wycięłam pasek ,zszyłam i gotowe. Na zdjęciu może nie widać dokładnie, ale innego niestety nie mam.


Kolejny pomysł (już mój) to jak dodać charakteru zwykłej, białej koszulce.
Potrzebne będą:
-nitka
- igła
- koronka
- koszulka


1. Najpierw zszyłam nitką koronkę tak, aby była "zmarszczona" 
2.Następnie wszyłam ją w dekolt koszulki
i Gotowe:)

Niby tylko koronka , a już taką koszulkę można ubrać jako wyjściową do np. czarnej spódnicy:) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz