piątek, 22 marca 2013

Świeczka w kokosie - krok po kroku


Kokosowego tematu ciąg dalszy:)
Z jednej części kokosu zrobiłam doniczkę na bukszpan ( post poniżej) , a z drugiej postanowiłam zrobić świeczkę.

1. Wydłubałam kokos ze skorupki. Podważamy nożem i po kawałku odchodzi. Najlepiej poczekać , aż przepołowiony kokos trochę podeschnie ...najlepiej ( najłatwiej) na drugi dzień odrywać kokos od skorupki. 

Bądź co bądź musi wyglądać tak po wydłubaniu kokosa:

2. Rozpuszczamy w kąpieli wodnej świeczki. Należy też rozpuścić długą świeczkę , aby uzyskać dość długi knot. 



3. Przygotowujemy kokosa do wlania w niego wosku. Zahaczamy Knot o ...no właśnie, można użyć słomki do picia , długiego patyczka ..ja akurat użyłam wykałaczki do szaszłyków. Z resztą wszystko wyjaśnia zdjęcie:

4.Wlewamy wosk i zostawiamy do wyschnięcia na ok.30 min.


5. I gotowe:) U mnie znalazło swoje miejsce od razu:)


Do zdjęcia położyłam na mojej hodującej się rzeżuszce , ale normalnie to stoi na parapecie , jeżeli kokos nie stoi równo , można go postawić na zwykłym podgrzewaczu.

W następnym poście: Jajeczkowe drzewko wielkanocne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz